ماسک خاک رس زرد و خواص آن

خاک رس با قدرت جذب بالای چربی و سموم پوست میتواند به عنوان یک لایه بردار عمل کند. از خاک رس میتوان برای پاکسازی و سلامت پوست استفاده کرد. از خاک رس برای پیشگیری و درمان آکنه که به علت ترشح بیش از حد چربی بر روی پوست به وجود می‌آید استفاده میشود.

خاک رس با قدرت جذب بالای چربی و سموم پوست میتواند به عنوان یک لایه بردار عمل کند. از خاک رس میتوان برای پاکسازی و سلامت پوست استفاده کرد. از خاک رس برای پیشگیری و درمان آکنه که به علت ترشح بیش از حد چربی بر روی پوست به وجود می‌آید استفاده میشود. ترشح چربی موجب بسته شدن منافذ میشود که استفاده از ماسک هایی که با ترکیب خاک رس درست میشوند، میتواند به پاکسازی پوست و کنترل چربی کمک کرده و از ایجاد التهاب و جوش های پوستی جلوگیری کند. وجود منگنز در خاکستر زرد، یک اثر بازسازی کننده قوی دارد، بازسازیی که به شکلی قوی صورت میگیرد، جوانسازی و بهبود کیفیت پوست خصوصیت بارز این ماسک است، در واقع ماسک ضد چین و چروک طبیعی و غنی از مواد معدنی است و باعث تولید آهن و کلاژن میشود که باعث افزایش اکسیژن سلولی و بهبود پوست میشود.

 

ویژگی های ماسک خاک رس زرد آرال :رفع چين و چروکفرم دهنده صورتجوانسازی پوسترفع جوش سرسياهانرژي بخش و سم زدااز بین برنده جوش صورت شفافيت فوري پوست ليفتينگ سريع

 

 

 

روش استفاده از ماسک خاک رس :هفته ای دو الی 3 بار 2 قاشق چای خوری خاک رس قرمز را با مقداری گلاب یا آب مخلوط کرده و بروی پوست بمالید. تا کاملا پخش گردد. سپس بعد از 20 دقیقه با آب خنک بشویید. جهت رسیدن به نتیجه بهتر، هفته ای 2 الی 3 بار مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد